loading

Czym zbudować silną markę? Młotkiem!

Logo

Wizualny młotek

Logo marki to nie tylko jakiś znaczek.

Dobrze zaprojektowane logo stanowi «wizualny młotek», który pomaga wbić markę w głowy konsumentów.

Gwoździem, który będziecie próbowali wbić jest główny przekaz Waszej marki.
Jeśli do tego gwoździa dobrze dopasujemy młotek, to mamy pewność, że nasza
komunikacja wizualna będzie skuteczna

Key Visual

Wizualny klucz

Samo logo nie wystarczy.

Każda zapadająca w pamięć marka posiada również pewien «wizualny klucz» – czyli Key Visual.

Najczęściej jest to pewien charakterystyczny motyw graficzny, który zapewnia wizualną spójność wszystkim materiałom marki.

Dobrze zaprojektowany klucz wizualny sprawia, że materiały marki są rozpoznawalne nawet, gdy nie umieścimy na nich logo ani nazwy firmy.

Branding

Identyfikacja wizualna

Zaprojektujemy dla Was identyfikację wizualną marki, na którą składać się będzie:

Projekt Logo, który nie będzie przypadkowym znaczkiem, ale będzie wpisywał się w strategię komunikacji marki.

Key Visual, czyli główny motyw graficzny, który będzie można łatwo przenosić
na wszystkie elementy marki.

Brandbook, czyli zbiór instrukcji dbających o spójność wizualną marki.

Wizualny klucz do spójności marki

Dowiedz się czym jest Key Visual