loading

Jak zbudować silną markę? Na solidnym fundamencie.

Komunikacja marki

Strategia komunikacji zapewnia marce siłę przebicia

Strategia komunikacji marki musi obejmować konkretny plan działania, kreatywny pomysł na wyróżnienie marki oraz skuteczny przekaz, z którym chcemy dotrzeć do klienta.

Myślicie, że stworzenie strategii komunikacji nie jest w Waszym zasięgu lub budżecie? Nieprawda.

Każda firma, nawet całkiem mała, może stworzyć marketingowy fundament swojej marki. Pomożemy Wam w tym.

Skuteczna strategia

Model 6xo

Stustronnicowy dokument, do którego nikt nie zagląda, nie będzie dobrą strategią.

Aby stworzyć skuteczną komunikację marki opieramy ją na fundamencie, który składa się z 6 filarów. Dzięki temu marka może przyciągnąć uwagę konsumentów, zbudować wiarygodność i zaufanie oraz przekonać, że jest dla nich najlepszym wyborem.

Model 6xo to autorska metoda pozbawiona marketingowego bełkotu. Pozwala wypracować konkretna i praktyczną strategię.

6 filarów, na których budujemy komunikację marki to: Odbiorca / OpozycjaObietnicaOpowieśćOsobowośćObraz

Sześć filarów komunikacji marki

Dowiedz się więcej o naszym modelu 6xo